KH II : SECRET ANSEM REPORTS

Οι Κρυφές Αναφορές του Άνσεμ είναι σημειώσεις του Άνσεμ του Σοφού,τις οποίες αποκτάτε αφού περάσετε διάφορα σημαντικά γεγονότα στο παιχνίδι.Περιγράφουν την άγνωστη μέχρι το KH2 ζωή του Άνσεμ,τη σχέση του με τα Άκαρδα και το Ζέρανορτ,την επαφή του με τον Ρίκου καθώς και τα σχέδια του για εκδίκηση από τη μυστηριώση οργάνωση.Περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω:

Secret Ansem Report 1

Για να το αποκτήσετε: Επίζηστε από τη μάχη με τα 1000 άκαρδα κατά την 4η επίσκεψη στο Hollow Bastion
Oι πολύχρονες προσπάθειές μου τελικά απέδωσαν καρπούς,καθώς ο κόσμος που διοικώ κατόρθωσε να γίνει ένας πραγματικός παράδεισος,άξιος να αποκαλείται“Radiant Garden.”
Γεμάτος με καθαρό νερό που είναι η πηγή της ζωής, με άφθονα μυρωδάτα άνθη και ανθρώπους χαμογέλαστους πάντοτε.
Άλλα όπου υπάρχει φως,παραμονεύει και το σκοτάδι.
Όπως ανέφερα και προηγουμένως, πρέπει να λύσω το μυστήριο του σκότους της Καρδιάς.Ο παράδεισος που έχω φτιάξει εξαρτάται από αυτό.
Πρέπει να ξεκινήσω ένα πείραμα,το οποίο θα με βοηθήσει να δυεισδήσω στα βάθη της ανθρώπινης καρδιάς. Ένας από τους βοηθούς μου,ο Ζέανορτ, προθυμοποιήθηκε να γίνει το αντικείμενο του πειράματος μου.

Ο νεαρός αυτός με υπηρετεί από τότε που του έσωσα τη ζωή πριν κάποια χρόνια.
Μπορεί να είχε χάσει όλες τις μνήμες του αλλά με το καιρό έδειξε αξιοσημειώτo ενδιαφέρον για τις μελέτες μου και απέκτησε βαθιά σοφία. Μία σχετική ανωριμότητα οφείλεται σίγουρα στο νεαρό της ηλικίας του.

Αν μελετήσω την καρδιά του Ζέανορτ με ψυχολογικά τεστ,ίσως καταφέρω να ανακαλύψω το παρελθόν του.Ένας άλλος βοηθός μου,ο Ίβεν ενδιαφέρεται επίσης για τις αναμνήσεις του Ζέανορτ.
Είναι όμως αυτός, το κατάλληλο πειραματόζωο; Ο Ζέανορτ όντως διαθέτει απίστευτες ικανότητες...
Εκπληκτικά απίστευτες…
Υπερφυσικές θα έλεγα.

Secret Ansem Report 2

Για να το αποκτήσετε: Συναντηθείτε με το βασιλιά στο σταθμό των τραίνων κατά την 1η επίσκεψη στην Twilight Town
Έχω κάνει ένα μοιραίο λάθος.
Η μελέτη μου σχετικά με το σκοτάδι της καρδιάς ξεκίνησε με ψυχολογικά τεστ, όμως πολύ γρήγορα πήρε ανεπάντεχη τροπή.
Επηρεασμένος από το νεότερο βοηθό μου,τον Ιένζο, κατασκεύασα ένα τεράστιο εργαστήριο στα υπόγεια του κάστρου μου.
Εν άγνοια μου, οι 6 βοηθοί μου άρχισαν να συγκεντρώνουν ένα μεγάλο αριθμό από πειραματόζωα,τα οποία μελετούσαν για το σκότος της καρδιάς.
Mόλις ανακάλυψα τι συνέβαινε,τους διέταξα να σταματήσουν τα πειράματα και να καταστρέψουν ότι είχαν βρει μέχρι τότε.

Τι ακριβώς συνέβη στους 6 βοηθούς και φίλους μου; Μήπως η ανάγκη να λύσουν το μυστήριο του σκότους της καρδιάς, τους οδήγησε στο να αποδεχτούν οι ίδιοι το σκοτάδι;
Εγώ φυσικά,επειδή ήμουν αυτός που ξεκίνησε τα πειράματα,αποδείχτηκα ο πιο ανόητος από όλους.
Tελικά κατάλαβα πως με τίποτα δεν πρέπει να παίζουμε με τις καρδιές των άλλων…
Ta λάθη μου με οδήγησαν στην απόγνωση.
Αναπάντεχα όμως,ένας επισκέπτης από άλλο κόσμο κατόρθωσε να ηρεμήσει την πονεμένη μου ψύχη.
Ένας μικρός βασιλιάς με το όνομα Μίκυ ήρθε κρατώντας ένα σπουδαίο κλειδί,το θρυλικό κλειδόσπαθο ,το οποίο προορίζεται να φέρει χάος και ευημεριά στον κόσμο.
Συζητήσαμε αρκετά θέματα και σιγά σιγά αναπτύχθηκε μια βαθιά φιλιά μεταξύ μας.Με συμβούλεψε μάλιστα να ξαναρίξω μια ματιά στα αποτελέσματα της έρευνας μου. 

Τότε ανακάλυψα τις αναφορές του Άνσεμ. 
Αν και έφεραν το όνομα μου, η μόνη που πραγματικά είχα γράψει ήταν η 0.
Προφανώς κάποιος άλλος είχε συνθέσει τις άλλες 8,προσποιούμενος ότι ήταν εγώ. 

Secret Ansem Report 3

Για να το αποκτήσετε: Νικήστε το Xigbar στο The World That Never Was
Το χάος επικράτησε τελικά σε όλους τους κόσμους.
Στις Αναφορές που έγραψε ο Ζέανορτ χρησιμοποιώντας το όνομα μου,ανακάλυψα όσα απαίσια πειράματα είχε κάνει καθώς και τη θεωρία μου για τη Πύλη που εμφανίστηκε στα υπόγεια του κάστρου.
Όλα τα ζωντανά πλάσματα έχουν καρδιές και όλες οι καρδιές κρυβούν βαθιά μέσα τους σκοτάδι.
Οι κόσμοι δεν αποτελούν εξαίρεση. Αν ο κόσμος είναι ένας ζωντανός οργανισμός,τότε η καρδιά του πρέπει να είναι τεράστια…
…και το σκοτάδι στο κέντρο του πρέπει να είναι τερατώδες.
Μήπως ο Ζέανορτ πέρασε την πύλη προκειμένου να έρθει σε επαφή με τη σκοτεινή διάσταση?
Και όχι μόνο ο Ζέανορτ.
Μάλλον και οι άλλοι πέντε βοηθοί μου,πιστεύοντας πως αυτό θα ωφελούσε την έρευνα,θέλησαν να αντικρίσουν το σκοτάδι και κατά συνέπεια μαγεύτηκαν από αυτό.
Ίβεν, Ιένζο, Μπρέιγκ, Ντίλαν και Εάλεους…
Έτσι έπαυσαν να είναι άνθρωποι.
Έγω πάλι,τα έχασα όλα και εξόριστηκα στη χαμένη διάσταση του τίποτα.

Tι πιστεύει άραγε ο Ζέανορτ πως θα κερδίσει κλέβοντας την ταυτότητα μου;
Αναρωτιέμαι αν οι συμπολίτες μου σταμάτησαν να χαμογελούν.
Aν το φως της ελπίδας χαθεί τότε σκοπέυω να μείνω εδώ για πάντα,στο απόλυτο σκοτάδι.
Στη διάσταση του τίποτα που με εξόρισαν.
To σκοτάδι βρίσκεται στη μέση του πουθενά.
“Darkness in Zero”
Απο δω και πέρα θα αποκαλώ τον εαυτό μου, DiZ.

Secret Ansem Report 4

Για να το αποκτήσετε: Νικήστε το Xaldin κατά τη 2η επίσκεψη στο Beast’s Castle
Oι αναμνήσεις από τις μέρες που πέρασα σε εκείνο το πανέμορφο παράδεισο αρχίζουν και ξεθωριάζουν σιγά-σιγά.
Πόσο καιρό άραγε βρίσκομαι εδώ,στη διάσταση του τίποτα;
Eδώ όποιος έρχεται χάνει σίγα σιγά τις αναμνήσεις του,την προσωπικότητα του,το ίδιο του το είναι.Εγώ προς το παρόν την έχω γλυτώσει χάρη στην οργή και στο πάθος μου για εκδίκηση.
Η καρδιά μου έχει κυριευθεί από βαθύ σκοτάδι,από το μίσος μου για αυτά που έκαναν οι βοηθοί μου και από θυμό για τον ίδιο μου τον εαυτό που επέτρεψα να γίνουν όλα αυτά.
Άραγε φταίει αυτό το σκοτάδι που με κατατρώει μέρα με τη μέρα?
Δεν μπορώ να χάσω άλλο το χρόνο μου εδώ.
Τι σκοπεύουν να κάνουν ο Ζέανορτ και οι άλλοι?
Πρέπει να ανακαλύψω σε τι αναφέρονται οι Aναφορές του Άνσεμ και να σταμάτησω μια για πάντα τους βοηθούς μου.
Αυτός είναι ο μοναδικός μου στόχος,ένας τρόπος να με συγχωρήσει ο κόσμος για τα λάθη μου.
Αυτά τα πλάσματα που δεν έχουν καρδιές,τα Άκαρδα,πρέπει να είναι το κλειδί.
Tο σκοτάδι της καρδιάς έχει πάρει σάρκα και οστά. Καταραμένες σκιές που όχι μόνο δεν έχουν καρδιες άλλα πολλαπλασιάζονται και κυνηγούν τις καρδιές κάθε ζωντανού πλάσματος.
Απο που προήλθαν και που πηγαίνουν;
Τρία στοιχεία χρειάζονται για να υπάρξει ζωή:Μια καρδιά,μια ψυχή και ένα σώμα.
Τι απογίνονται η ψυχή και το σώμα, όταν η καρδιά χαθεί;

Όταν η ψυχή αφήσει το σώμα,αυτό πεθαίνει.Όταν όμως η καρδιά αφήσει το σώμα,τι γίνεται τότε;
Mia ύπαρξη δεν χάνεται,όταν η καρδιά και το σώμα χωριστούν.Η καρδιά από μόνη της εξαφανίζεται στο σκοτάδι.
Μου απομένει λίγος χρόνος.
Αν απομείνω και άλλο σε αυτή τη διάσταση,μάλλον θα το μάθω με το δύσκολο τρόπο.
Η καρδιά μου ήδη, είναι ένας αιχμάλωτος του σκότους.

Secret Ansem Report 5

Για να το αποκτήσετε: Νικήστε το Demyx κατά την 1η επίσκεψη στο Olympus Coliseum
Σε αυτή τη διάσταση, όπου κάθε ύπαρξη τείνει να εξαφανιστεί,με το ζόρι κατάφερα να διατηρήσω την προσωπική μου ταυτότητα με το να σκέφτομαι και να γράφω.
Εδώ ακόμα και ο χρόνος έχει χάσει τη σημασία του.Κάθε στιγμή μου φαίνεται αιώνας.
Πρέπει να βιαστώ.Οι εχθροι μου ήδη εφαρμόζουν τα σχέδια τους.
Τα Άκαρδα είναι ίσως το κλειδί στη λύση του μυστηρίου.
Οι έξι προδότες φτιάξαν ένα εργαστήριο στο οποίο άλλαξαν μορφή σε αυτές τις καταραμένες σκιές.

Εξαιτίας τους,δημιουργήθηκαν καθαρόαιμα Άκαρδα από ζωντανές καρδιές και,σαν να μην έφτανε αυτό,προέκυψαν τεχνητές μορφές αυτών των πλασμάτων.
Τα τεχνητά άκαρδα φέρουν σύμβολα και γι'αυτό αποκαλούνται Συμβολικά(Emblems).
Kαι τα δύο είδη,καθαροαίμα και συμβολικά,λειτουργούν σύμφωνα με το ένστικτο.Η μόνη τους έγνοια είναι το κυνήγι καρδιών.
Δεν υπακούν στις εντολές των ανθρώπων.Τα Άκαρδα μπορούν εύκολα να κλέψουν μια καρδιά και να τη χρησιμοποιήσουν προκειμένου να δυναμώσουν και να πολλαπλασιαστούν.
Τι θα γινόταν άραγε,αν ένα άτομο γινόταν ένα πολύ δυνατό Άκαρδο;Θα μπορούσε ίσως,αποτάσσοντας σώμα και ψυχή,να ελέγξει τα κατώτερα του Άκαρδα;

Και φυσικά θα προσπαθούσε να εκμεταλευτεί τα ένστικτα αυτών των πλασμάτων.
Υποθέτω πως ο απολύτος στόχος των Άκαρδων είναι η δυνατότερη καρδιά που υπάρχει,η καρδιά ενός κόσμου. 

Όλα αυτά βέβαια είναι θεωρίες,φαίνεται ωστόσο πως αυτός ο άνθρωπος χρησιμοποιεί τα Άκαρδα προκειμένου να βρει ένα τρόπο να φτάσει στη καρδιά του κόσμου.

Secret Ansem Report 6

Για να το αποκτήσετε: Νικήστε το Grim Reaper για δεύτερη φορά κατά την 2η επίσκεψη στο Port Royal
H επιλογή μου να συμφιλιωθώ με το σκοτάδι εδώ, στη διάσταση του τίποτα,φαίνεται πως ήταν σωστή.
Όταν με ψυχραιμία ήρθα σε επαφή με το σκοτάδι,χωρίς να το φοβάμαι και να το απορρίπτω,απόκτησα μία νέα δύναμη.
Μια υπερφυσική,θα έλεγα,δύναμη.Τη δύναμη του σκότους.
Φαίνεται πως ο Ζέανορτ και οι άλλοι αποδέχτηκαν την ίδια δύναμη και στο τέλος έγιναν αιχμάλωτοι της.  
Δεν θα αφήσω φυσικά την καρδιά μου να κυριευθεί από το σκοτάδι,όπως αυτοί έκαναν.
Μόλις απόκτησα τη νέα δύναμη,κατάφερα να δημιουργήσω μία σκοτεινή πύλη που οδηγεί στον πραγματικό κόσμο.Αν και είναι ακόμα δύσκολο να μεταφέρομαι όπου και όποτε θέλω,η εξορία μου αποτελεί πια παρελθόν.
Για να ξεγελάσω το Ζέανορτ και τους άλλους,πρώτα πρώτα άλλαξα μορφή.

Τα  πράγματα ήταν όπως τα περίμενα.Ο Ζέανορτ έχει μετατραπεί σε Άκαρδο.
Χρησιμοποιώντας το όνομα μου,έλεγξε τα Άκαρδα προκειμένου να καταφέρει να αποκτήσει τις καρδιές διάφορων κόσμων.
Στο κέντρο των καρδιών τις οποίες κατάφερε να κλέψει ο Ζέανορτ,βρισκόταν το Βασίλειο των Καρδιών,που συγκεντρώνει απέραντο σκοτάδι και οδηγεί τα πάντα μέσα σε αυτό.
Οι άλλοι πέντε εξαφανίστηκαν.Άραγε μετατράπηκαν σε Άκαρδα όπως ο Ζέανορτ;Ή χάθηκαν απλά;

Ανακάλυψα μια ασυνήθιστη οντότητα καθώς έψαχνα την αλήθεια.
Μιλάω για το σώμα και την ψυχή,τα οποία μένουν μόλις κάποιος χάσει την καρδιά του.

Όταν γεννιέται ένα άκαρδο,το σώμα και η ψυχή που απομένουν, χάνονται από τη διάσταση του φωτός και ξαναγεννιούνται ως διαφορετικές υπάρξεις σε μία άλλη διάσταση.

Secret Ansem Report 7

Για να το αποκτήσετε: Ολοκληρώστε την 1η επίσκεψη στο Hollow Bastion
Σε αντίθεση με πλάσματα του σκότους και εκείνους που δεν έχουν καρδιές,οι οποίοι χρησιμοποιούν εύκολα τις σκοτεινές πύλες,για άλλους είναι πολύ επικίνδυνο. To σκοτάδι καταστρέφει σιγά σιγά την καρδιά.
Αναζητώντας ένα μέρος να συνεχίσω την έρευνα και τα σχέδια μου μακριά από αδιάκριτα βλέμματα βρήκα το πιο κατάλληλο.Την Πόλη του Λυκόφωτος.Μια ήσυχη πόλη,ξεχασμένη ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι.Εγκαταστάθηκα εκεί,στο υπόγειο μιας εγκαταλελειμένης έπαυλης.
Με τον καιρό,ανακάλυψα πολλά πράγματα.Όταν ένα Άκαρδο γεννιέται,τα εναπομείναντα σώμα και ψυχή αναγεννιούνται ως κάποιες άλλες οντότητες.Aν και δεν έχω βρει ακόμα ποιος είναι ο σκοπός της ύπαρξης τους,είμαι σίγουρος πως διαφέρει από αυτόν των Άκαρδων.Πάντως είναι ύπευθυνες για το χάος που επικρατεί στον κόσμο.
Kαθώς μια νέα απειλή πλησιάζει,ο παλιός μου φίλος, ο Βασιλιάς, μαζί με κάποιους φίλους του και τον ήρωα του κλειδόσπαθου μάχονται εναντίον των Άκαρδων.
Αυτή η νέα απειλή είναι γνωστή ως Κανένες.Πολύ κατάλληλο όνομα πιστέυω για πλάσματα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
Ένας μεγάλος αριθμός Κανένων έχουν χάσει την ανθρώπινη μορφή τους,όπως συνέβη με τα Άκαρδα.Υπάρχουν ώστοσο και Κανένες που προέκυψαν από άτομα με δυνατή καρδιά,οι οποίοι διατήρησαν,με ελάχιστες διαφορές,την παλιά μορφή τους.

Οι άνθρωποι,λοιπόν, που με πρόδωσαν διατηρώντας, ως κανένες ,την ανθρώπινη μορφή τους συγκεντρώσαν συμμάχους και δημιούργησαν κάτι τρομερό.
Την 13η Όργανωση.Σχηματίστηκε από 13 Κανένες με τους πρώην βοηθούς μου ως αρχηγούς και χωρίστηκε στα δύο.Αναζητούν κάτι συγκεκριμένο.
Σκοπεύοντας να αποκαλύψω τα σχέδια τους,αποφάσισα να πάω εκεί που βρίσκονται 6 από τα μέλη της Οργάνωσης.Και συγκεκριμένα στα πέρα όρια,μεταξύ φωτός και σκότους,στο Κάστρο της Λήθης.

Secret Ansem Report 8

Για να το αποκτήσετε: Συναντήστε το μυστήριο αγόρι στον Ουρανοξύστη των Αναμνήσεων στο The World That Never Was
Τελικά,όλο αυτόν τον καιρό το μόνο που με απασχολούσε ήταν η συμπεριφορά του Ζέανορτ και των ακόλουθών του.
Ο αγώνας των φίλων μου για προστασία του φωτός από τα Άκαρδα,έφτασε στο τέλος του και το Άκαρδο του Ζέανορτ,γνωστός με το όνομα Άνσεμ,ο Ερευνητής του Σκότους,δεν υπάρχει πια.
Ο άλλος χειριστής του κλειδόσπαθου,ο περιβόητος ήρωας,ταξίδεψε από κόσμο σε κόσμο ασφαλίζοντας τις κλειδαριές και αντιμετωπίζοντας άκαρδα.
Παράλληλα,ο Βασιλιάς,εισέβαλλε στη σκοτεινή διάσταση και σε συνεργασία με τον ήρωα,έκλεισαν την πόρτα του Βασιλείου των Καρδιών και από τις δύο διαστάσεις αποτρέποντας το σκοτάδι να φτάσει στον κόσμο μας.
Δυστυχώς όμως,υπάρχουν ακόμα αρκετά Άκαρδα και η 13η Οργάνωση με τους Κανένες συνεχίζουν να αποτελούν απειλή.Ο κόσμος μας είναι ένα πολύ επικίνδυνο μέρος.
Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να πολεμήσουμε αυτούς τους εχθρούς.Mόνο έτσι θα καταφέρω να επανορθώσω και να πάρω την εκδίκηση μου.Άλλωστε γι αυτό μπήκα στο Κάστρο της Λήθης.
Ο συγκεκριμένος χώρος αποτελείται από 13 ορόφους και 12 υπόγεια.Τα λευκά του δωμάτια μεταμορφώνονται από τις αναμνήσεις των επισκεπτών.Η 13η Οργάνωση μάλιστα έκανε πειράματα πάνω στην μνήμη εκεί.
Σε αυτά τα πειράματα συμμετείχε ένα κορίτσι με ασυνήθιστες ικανότητες,η Νάμινε.Τι θα καταφέρουν άραγε χρησιμοποιώντας τις ικανότητες της;
Όπως η 13η Οργάνωση,έτσι και εγώ συνέχισα τη δική μου μυστική έρευνα, όταν έκανε την εμφάνιση του στο κάστρο,ένας νέος επισκέπτης.
Ήταν ο Σόρα,ο ήρωας του κλειδόσπαθου που νίκησε τον Άνσεμ και τους ακόλουθούς του.
Bαθιά στα υπόγεια,διαισθάνθηκα μια σκοτεινή παρουσία.

Φαίνεται πως όλα τα πιόνια βρίσκονται στη θέση τους.

Secret Ansem Report 9

Για να το αποκτήσετε: Νικήστε το Luxord στο The World That Never Was
Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από τον ήρωα του κλειδόσπαθου.
Ο Σόρα και οι φίλοι του νίκησαν τα μέλη της Οργάνωσης και διέσωσαν τη Νάμινε,
Η Νάμινε είναι μια μάγισσα που μπορεί να ελέγξει τις αναμνήσεις των ανθρώπων.
Προφανώς αυτές οι δυνάμεις της δόθηκαν εξαιτίας των ειδικών συνθηκών υπό τις οποίες γεννήθηκε.
Η Νάμινε ήταν μία Κανένας που δημιουργήθηκε όταν ένα νέο κορίτσι έχασε την καρδιά του.Ωστόσο από το συγκεκριμένο κορίτσι δεν προέκυψε Άκαρδο,ίσως επειδή είναι μία Πριγκήπισσα.
Η Κάιρι λοιπόν,η οποία ζούσε στο Radiant Garden,είναι μία από τις 7 Πριγκήπισσες που στηρίζουν τη Διάσταση του Φωτός.Δίχως σκοτάδι στην καρδιά της,η Κάιρι δεν παρήγαγε Άκαρδο και αντί να εξαφανιστεί,το σώμα της παρέμεινε στο φως.
Με άλλα λόγια,η Νάμινε δεν είναι ένας πραγματικός Κανένας καθώς δεν έχει το σώμα που χρειάζεται για να δημιουργηθεί αυτό το είδος.Επιπλέον,δε διαθέτει τις αναμνήσεις της Κάιρι.Αυτό συμβαίνει επειδή η καρδιά της Κάιρι δεν επέστρεψε στιο σκοτάδι όταν χωρίστηκε από το σώμα,αντιθέτως διατηρήθηκε κάπου ασφαλές,μέσα στην ίδια την καρδιά του Σόρα.
Συνεπώς η Νάμινε είναι ο άλλος εαυτός της Κάιρι,που ήρθε σε άμεση επαφή με την καρδιά του Σόρα.Μήπως γι΄αυτό ο Σόρα και αυτοί που έχουν σχέση με αυτόν μπορούν και κρατούν τις αναμνήσεις τους;

Η Νάμινε είναι ένα πολύ περίεργο πλάσμα.Μη μπορώντας να γίνει Κανένας και μην έχοντας που άλλου να πάει,πρέπει να ναι η πιο ασυνήθιστη από τις Σκιές.

Secret Ansem Report 10

Για να το αποκτήσετε: Μπείτε στον Ψηφιακό Κόσμο κατά την 3η επίσκεψη στην Twilight Town
O Σόρα έπεσε σε λήθαργο προκειμένου να ανακτήσει τις μνήμες που έχασε στο Κάστρο της Λήθης.Θα πάρει αρκετό χρόνο μέχρι να ξαναβρει όλες τις αναμνήσεις της ζωής του.
Πρέπει πάντως να μεταφέρουμε το Σόρα σε πιο ασφαλές μέρος καθώς το Κάστρο βρίσκεται υπό τον έλεγχο της 13ης Οργάνωσης.
Έτσι έπεισα τη Νάμινε να πάμε το αγόρι στη Πόλη του Λυκόφωτος.
Η Νάμινε,όπως ανέφερα και πιο πριν,είναι το πιο ασυνήθιστο πλάσμα που υπάρχει.Γεννημένη ως Κανένας,χωρίς ωστόσο να έχει όλα τα στοιχεία αυτού του είδους.
Συνεχίζει να ζωγραφίζει με την ελπίδα να κερδίσει αυτό που της λείπει,τις αναμνήσεις των άλλων και ειδικά του Σόρα.
Σκεύτηκα κάτι.Πιστεύω πως η Νάμινε γεννήθηκε ως ένας ειδικός τύπος Κανένα όταν ο Σόρα έστρψε το κλειδόσπαθο του προς τον ίδιο του τον εαυτό,ελευθερώνοντας την δική του καρδιά και της Κάιρι ταυτοχρόνως.Τότε προέκυψε ο Κανένας της Κάιρι,δηλαδή η Νάμινε...Η καρδιά και η ψυχή όμως που είναι απαραίτητα για έναν Κανένα ανήκαν στο Σόρα.
Όταν κλέβεται η καρδιά κάποιου,προκύπτει ένα Άκαρδο χωρίς τη συνείδηση του εαυτού του,και ένας Κανένας από την ψυχή και το σώμα που μένουν.

Τι θα γίνει όμως αν κάποιος ελευθερώσει την καρδιά του με την δική του θέληση;
Ο Σόρα και ο Ζέανορτ διατήρησαν την προσωπικότητα τους, ακόμα και ως Άκαρδα.

Τώρα,όσον αφορά την Κάιρι και τη Νάμινε,η πρώτη ήταν μοναδική καθώς δεν είχε σκοτάδι μέσα της.Μοναδικό ήταν και το γεγονός ότι η καρδιά της βρήκε καταφύγιο σε ένα άλλο σώμα,σε αυτό του Σόρα.
Αν συνδυάσουμε αυτά τα δύο γεγονότα,θα καταλάβουμε που οφείλεται η συγκεκριμένη εξαίρεση.
Πρέπει να φροντίσω κάποια πράγματα,για όσο θα κοιμάται ο Σόρα.

Ένας νέος σύμμαχος έκανε την εμφάνιση του.Το όνομα του είναι Ρίκου.

Secret Ansem Report 11

Για να το αποκτήσετε: Βρεθείτε με τον Ansem το Σοφό στο Naught’s Approach του The World That Never Was
Ξαναβρέθηκα με τον παλιό μου φίλο στο Κάστρο της Λήθης, άλλα δεν μπορούσα να αποκαλύψω την ταυτότητα μου.
Σίγουρα θα προσπαθούσε να με σταματήσει αν του μίλουσα για την εκδίκηση που θέλω να πάρω.
Όσο και αν ήθελα να μιλήσω μαζί του όπως τις παλιές καλές μέρες,δεν είμαι σε θέση να το κάνω ακόμα.
Ο φίλος μου πολέμησε στη διάσταση του σκότους.Ίσως βρέθηκε εκεί διαμέσου της Traverse Town.
Όπως το Κάστρο της Λήθης έτσι και αυτό το μέρος υπάρχει ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι.Εκεί καταφεύγουν άνθρωποι των οποίων οι κόσμοι έχασαν την καρδιά τους από τα Άκαρδα.
Στην ενδιάμεση διάσταση εμφανίζονται κατά διαστήματα σκοτεινές πύλες,από τις οποίες περνάει κάποιος,μόλις ο κόσμος του καταστραφεί.Σίγουρα ο Σόρα πέρασε μία από αυτές τις πύλες,κατά την 1η επίσκεψη του στην πόλη.
Ο φίλος μου,ο Μίκυ χρησιμοποίησε μια σκοτεινή πύλη για να περάσει στο Κάστρο της Λήθης.Ο νέος βοηθός μου,ο Ρίκου,το ίδιο.
Ο Ρίκου υποσχέθηκε πως θα έκανε τα πάντα για τον φίλο του το Σόρα.

Οι αναμνήσεις του Σόρα αργούν να επανέλθουν.Γι΄αυτό ζήτησα από το Ρίκου να μου φέρει τον Κανένα του Σόρα.
Προκειμένου να πετύχω τον στόχο μου χρειάζομαι οπωσδήποτε το αγόρι αυτό.

Θέλω ο ήρωας του κλειδόσπαθου με τη δύναμη του φωτός να βάλει ένα τέλος στη 13η Οργάνωση.

Secret Ansem Report 12

Για να το αποκτήσετε: Νικήστε το Saix στο The World That Never Was
Έκτος της Νάμινε,όλοι οι Κανένες διατηρούν τις αναμνήσεις που είχαν ως άνθρωποι.Ο Κανένας του Σόρα όμως,ο Ρόξας,δεν έχει καμία από τις αναμνήσεις του Σόρα.
Ο λόγος που αυτό συνέβη,ήταν η μικρή παραμονή του Σόρα ως Άκαρδο και η γρήγορη επανάκτηση της καρδιάς του λίγο αφότου άφησε το σώμα του.
Ο Ρόξας μου θυμίζει τη Νάμινε.Η Νάμινε είναι ο Κανένας της Κάιρι άλλα δημιουργήθηκε από το σώμα και τη ψυχή του Σόρα.Ο Ρόξας, από την άλλη, είναι ο Κανένας του Σόρα,ο οποίος έμεινε πίσω επειδή το Άκαρδο του Σόρα επανέκτησε την ανθρώπινη μορφή του χρησιμοποιώντας την καρδιά της Κάιρι και όχι αυτή του Σόρα.
Mάλλον οι αναμνήσεις του Σόρα αργούν να επανέλθουν επειδή λέιπει το άλλο το μισό,που είναι ο Ρόξας.
Πρέπει να μετατρέψω το Ρόξας σε δεδομένα και να τον επιστρέψω στο Σόρα.
Ως μέλος της 13ης Οργάνωσης που είναι,μου ήταν απίστευτα δύσκολο να φέρω το Ρόξας εδώ.Ο Ρίκου,έχοντας χάσει από το Ρόξας μία φορά,αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει την δύναμη του σκότους προκειμένου να καταφέρει να οδηγήσει το Ρόξας σε μένα.
Δυστυχώς η 13η Οργάνωση πλησιάζει.Σε αυτό εδώ το μέρος,την Πόλη του Λυκόφωτος,αναγεννήθηκε ο Ρόξας ως Κανένας.Εδώ,πρωτοσυνάντησε ο Ρόξας την Οργάνωση και έγινε μέλος της.Γι αυτό,τα μέλη της πρόκειται να ψάξουν κάθε γωνιά της πόλης.
Πρώτα πρώτα,θα μετάτρεψω όλο το μέρος σε δεδομένα και θα κατασκευάσω ένα ακριβές αντίγραφο του κόσμου,βασισμένο στις αναμνήσεις του Σόρα.Έπειτα θα τοποθετήσω το Ρόξας εκεί,προκειμένου να ζήσει για κάποιες μέρες και να επανακτήσει τις αναμνήσεις που θέλω.Μου απομένει λίγος χρόνος.
Δεν πρέπει για κανένα λόγο να υποτιμήσω την Οργάνωση.

Secret Ansem Report 13

Για να το αποκτήσετε: Νικήστε το Xemnas στο The World That Never Was
Αύριο είναι η μέρα που θα ξυπνήσει ο Σόρα.
Η ώρα της εκδίκησης μου πλησιάζει.
Ο Ζέανορτ μου πήρε τα πάντα.Μπορεί ως Άκαρδο να μην υπάρχει πια,όμως ως Αρχηγός της 13ης Οργάνωσης θα προσπαθήσει πάλι να κατακτήσει το Βασίλειο των Καρδιών,την πιο σημαντική καρδιά από όλες.
Το Άκαρδο του είχε ελευθερώσει το βαθύ σκοτάδι του Βασιλείου των Καρδιών,συγκεντρώνοντας τις καρδιές όλων των κόσμων.Ο Κανένας,από την άλλη,έχει καταφέρει να μαζέψει μια πληθώρα ανθρώπινων καρδιών προκειμένου να αποκτήσει επίσης πρόσβαση στο Βασίλειο των Καρδιών.
Τον ανόητο!
Μόνο ένα μυστήριο παραμένει.
Με ποιον τρόπο ο Ζέανορτ άνοιξε την πόρτα που εμφανίστηκε στο υπόγειο του κάστρου μου;
Ότι και να σκευτώ τώρα,λίγο πριν όλα τελειώσουν,δεν έχει καθόλου σημασιά.

Ρόξας,'Ανσεμ,Νάμινε...
Αψηφούν κάθε λογική και κανόνα.

Οι θεωρίες που προέβαλλα εγώ και η 13η Οργάνωση καταρρίφθηκαν από λίγους ανθρώπους με ισχυρές καρδιές.
Σόρα,Κάιρι,Ρίκου...
Ο Ρίκου μάλιστα.

Ένα αγόρι με αδύναμη στην αρχή καρδία,που τον αιχμαλώτισε στο σκοτάδι.Ευτυχώς όμως,μέσα στην απελπισία του,βρήκε δύναμη χάρη στην ελπίδα.Η ελπίδα αυτή,του επέτρεψε να σταθεί στα πόδια του και να μετατρέψει το σκοτάδι στην καρδιά του από εχθρό στο μεγαλύτερο σύμμαχο.
Όταν όλα τελειώσουν,ελπίζω να μπορέσει αυτός και ο φίλος του,ο Σόρα,να επιστρέψουν στα Νησιά.

Αν μου δινόταν η ευκαιρία,θα ήθελα για μια τελευταία φορά να επιστρέψω στο Radiant Garden για να ξαναδώ το πανέμορφο ποτάμι,τα μυρωδάτα λουλούδια και τα χαμόγελα στα πρόσωπα των συμπολιτών μου.
Βασιλιά,φίλε μου!
Πιστεύω πως κάποια στιγμή στο μέλλον,θα βρεις αυτές τις αναφορές εδώ.

Πως θα ήθελα να ξανασυζητήσουμε μαζί,όπως παλιά.
Ήμουν τελικά ένας βλάκας που τον τύφλωσε η εκδίκηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις